Igor Chm...
        
          Academia Mercurii
        
        
 střední škola
        
        
      Náchod
      
      
      
      
Komentáře hodnocení
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 2
          srozumitelnost: 1
           
        13.5.2025
        
 velmi přísný učitel, někdy trochu vznětlivější a zakřičí nicméně vím jací spratci dokáží studenti být takže je to i potřeba. ze všech učitelů které jsem kdy měl mi toho dal do života nejvíce. kdo na jeho předměty vyloženě nekašlal tak procházel. náročný u zkoušení a písemek, u maturity podržel a pomohl s nervozitou. za mě super učitel. komentář, že by urážel studenty jsou zcela jistě jen od ublížených neúspěšných studentů. 
        (předmět:  a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 2
          srozumitelnost: 1
           
        13.5.2025
        
 velmi přísný učitel, někdy trochu vznětlivější a zakřičí nicméně vím jací spratci dokáží studenti být takže je to i potřeba. ze všech učitelů které jsem kdy měl mi toho dal do života nejvíce. kdo na jeho předměty vyloženě nekašlal tak procházel. náročný u zkoušení a písemek, u maturity podržel a pomohl s nervozitou. za mě super učitel. komentář, že by urážel studenty jsou zcela jistě jen od ublížených neúspěšných studentů. 
        (předmět:  a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 3
           
        12.12.2024
        
 no jak už bylo řečeno není to s ním lehká bitva, ale po maturitě si vlastně uvědomíte že i když v testu chtěl všechno tak nakonec je to jen dobře. při učení na maturitu si uvědomíte že stačí základ a jelikož už jste se v minulosti učili celý zápis, tak vypíchnout to nejnutnější není tak už těžké. úkoly na zemák taky můžou pomoct u maturity když si budete pamatovat aspoň 1 město a hlavní. ale ty dneska můžete zadat ai. u matirity pomáhá a snaží se z vás věci vydolovat jestli má náladu. 
        (předmět: zeměpis, služby cestovního ruchu, praxe a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 3
           
        12.12.2024
        
 no jak už bylo řečeno není to s ním lehká bitva, ale po maturitě si vlastně uvědomíte že i když v testu chtěl všechno tak nakonec je to jen dobře. při učení na maturitu si uvědomíte že stačí základ a jelikož už jste se v minulosti učili celý zápis, tak vypíchnout to nejnutnější není tak už těžké. úkoly na zemák taky můžou pomoct u maturity když si budete pamatovat aspoň 1 město a hlavní. ale ty dneska můžete zadat ai. u matirity pomáhá a snaží se z vás věci vydolovat jestli má náladu. 
        (předmět: zeměpis, služby cestovního ruchu, praxe a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 2
          srozumitelnost: 5
           
        9.6.2023
        
 tento učitel není psychicky v pořádku. studenty napadá co se týče vzhledu, oblékání a inteligence. nazývá studenty i sprostými slovy. jeho výuka je nesrozumitelná. pokud v testu není věta přesně podle něj, uzná to jako chybu. mnoho studentů propadá z předmětu, který učí. neustále nás podceňuje. 
        (předmět: zeměpis a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 4
           
        2.3.2017
        
 Můžeme mít jen rádi, že takovýto člověk působí jako učitel na škole střední, nikoliv základní, jelikož by tak mohlo velké množství dětí skončit s opravdu velkými psychickými problémy, možná přímo odporem ke školství a jeho zaměstnancům. Člověk, který křičí na žačku s tím, že je retardovaná kráva, by opravdu neměl učit. A takové věci jsou pro pana Chmělaře denním chlebem. Nemluvě o způsobech známkování a o tom, jak může člověk, vyučující na střední škole maturitní předmět, nepochopit v písemném testu absolutně jednoduché vypsání bodů apod. A k tomu, že si vysloužíte několikamutový křik a urážky inteligence jen proto, že nevíte kolik přesně měří jistá rozhledna (která v podstatě ani není vyhledatelná na internetu) na druhém konci republiky, k tomu se snad ani vyjadřovat nemusím...
Když k tomu připočítám neustále urážky na vzhled, oblékání a samotné osoby žáků, jak tu již byloo zmíněno, tak asi nemusím nic víc psát. 
        (předmět: Zeměpiš a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 4
           
        27.2.2017
        
 Tento člověk oplývá velkým množstvím vědomostí, ale není psychicky v pořádku. Úmyslně studenty slovně napadá, ponižuje je, uráží jejich vzhled, způsob oblékání i jejich osobu samotnou. Je neochotný, rozčiluje se při každé otázce ze strany studentů, na což běžně reaguje urážkou jejich inteligence. Proto by neměl v žádném případě mít místo v učitelském sboru, natož aby mu byl svěřen jakýkoliv dohled nad dětmi nebo mládeží. 
        (předmět: Zeměpis a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 3
           
        8.2.2017
        
 Tento člověk není psychicky v pořádku. Neměl by mít přístup k dětem ani mládeži, natožpak jako částečný výchovný faktor. 
        (předmět: zeměpis a moje znamka )
      
