Oznámkuj učitele!
Oznámkuj!

Jiří Holubička

gymnázium a SOŠ Hořice
střední škola
Hořice



Komentáře hodnocení

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 4
30.6.2021
smrdí mu pleška, nikdy se nepřispůsobí, (v karanténě) zbytečně dlouhá videa ke kterým není schopný nám dát odkaz, pak se musíme hrabat ve starých které byli určeny pro starší ročníky, které nikoho nezajímají stejně jako doprovázejí slova jako: člobrda, uh, o5 (jako opět, dále nám říká >nebuďte líní, je doba vyhledávací > lol, které se mohou objevit jak ve videu tak na teams). v pátek při hodině se spawnul někde v nějakém sklepě kde říká že když to jsou schopni pochopit dva, tak celá třída ne?
(předmět: fyzika bruh a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
18.6.2021
1.blb co neumí používat teams k@#*&!i němu jsme museli odebírat jeho kanál na yt na který nejdříve nahrával videa a pak jsme mu zápis mněli posílali přes mail na žádosti aby se přizpůsobil mněl vždy výmluvu(prej nebuďte líný) pozdějijsme museli začít hledat rok starý videa aby si s tím nemusel dělat starost(odkazy neposílal) hodnotil následovně bez úloh v učebnici=4 stručné poznámky=4 den po limitu=4 tři dny po limitu= 5 někdy mají dva lidi vše stejně a stejně dostanou(až o dva stupně)jinou známku
(předmět: fyzika (jestli se to tak dá nazvat😡) a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
11.6.2021
je neschopnej se přizpůsobit ostatním a fyziku nám spíš znechucuje než aby nás bavila
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
5.3.2021
nic nevysvětlí, je to boomer a není schopen se naučit pracovat s aplikací teams
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 5
19.11.2020
:(
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
3.5.2018
Očividně je mu naprosto jedno, že polovina třídy propadá. Do testu, který měl být po dlouhé době z poměrně lehkého učiva, dal nejtěžší možné příklady, protože jeho empatie je na bodu mrazu a je mu jedno, že srpen bude muset strávit se studenty, co budou dělat reparát. Každodenně snižuje sebevědomí všem, co u tabule počítají příklad nebo jen nechápou danou látku. Nemůže si jednoduše uvědomit, že matematika a fyzika nejsou jediné předměty, které se na všeobecném gymnáziu učíme, proto nás nechává se většinu látky učit sami doma bez vysvětlení a pak nemáme čas se učit nic dalšího, protože matematika je přeci nejdůležitější. Nedokáže uznat svoji chybu a přiznat si, že by asi měl změnit přístup. Odvolává se na to, že dříve to studenti zvládali taky, tak proč bychom to zrovna my zvládat neměli. Takže je očividně není moderní člověk a nejde s dobou, protože jinak by si uvědomoval, že každý ročník studentů je jiný a ne všichni mají matematiku na prvním místě. Stejně tak, jako jde dopředu a vyvíjí se technika, by mělo jít dopředu i vzdělávání a přístup učitelů k jednotlivým studentům. Pane učiteli, pochopte, že my se o tento předmět nezajímáme, jako vy, už několik desítek let, tak od nás nečekejte naprosté pochopení u každého příkladu. Děkuji.
(předmět: Matematika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
6.2.2018
nechápu ho, nic nevysvětlí, snaží se být vtipný
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
6.2.2018
nechápu ho, nic nevysvětlí, snaží se být vtipný
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
6.2.2018
nechápu ho, nic nevysvětlí, snaží se být vtipný
(předmět: fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 2 srozumitelnost: 4
26.5.2017
Nó, tedá, táák...
(předmět: Fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 2 srozumitelnost: 4
26.5.2017
Nó, tedá, táák...
(předmět: Fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
25.10.2016
Metoda, kdy když se někdo přihlásí že něco nechápe,tak ho pozve k tabuli s konkrétním příkladem a pochvíli zjistí že ta chyba je třeba ve vzorečku,napíše mu >menší bůro> a pošle sednout,se mi moc nelíbí ale to může být subjektivní...Přibližně 95% třídy se látku musí učit až doma z internetu protože z jeho >výkladu> toho moc nepoberou,a jak je výše zmíněno,ptát se ho se moc nevyplácí.Co se testů týče jsou obzvlášť u matematiky moc často a obsahují věci o kterých jsme se absolutně neučili.K němu samotnému:občas vybouchne,rád používá naprosto bizární hlášky,na hodinu chodí pozdě,při testech,někdy i při zkoušení usíná.Ve shrnutí bída...
(předmět: matematika,fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
27.5.2016
E BÁÁÁÁF
(předmět: kroucení s úhly a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
27.5.2016
E BÁÁÁÁF
(předmět: kroucení s úhly a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.4.2016
@#*&!
(předmět: pošupování a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.1.2016
nebudu se vyjadřovat
(předmět: machinace a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
15.12.2015
Nevysvětlí,většina lidí nechápe učivo.
(předmět: Matematika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.12.2015
Retard
(předmět: matika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 4
30.1.2014
Joooo Vengaboys.
(předmět: Fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 2 ochotna: 4 srozumitelnost: 5
19.2.2012
Jakožto, pakliže, jestliže - co k tomu dodat? :D
(předmět: Fyzika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 3 ochotna: 2 srozumitelnost: 4
11.12.2011
Kdyby to vysvětloval člověku a ne jako robotoj tak ybch tomu rozuměl :DD
(předmět: a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
10.12.2011
oblíbené boty : METLOŠKY xp :D
(předmět: Fyzika,Matika a moje znamka )