RNDr. Libor Hol...
        
          Gymnasium Rumburk
        
        
 střední škola
        
        
      Rumburk
      
      
      
      
Komentáře hodnocení
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 3
          srozumitelnost: 5
           
        12.3.2023
        
 propadam s nim, furt me zkousi a dela to naschval, ze na bakalare mi da znamku z orientacniho zkouseni aniz by me vubec zkousel. neumi zachazet s tiskarnou a pocitacem, pisemky pise rucne a sotva srozumitelne, jeho rec a hlas taky neni srozumitelna, ocekava ze umime celou chemickou encyklopedii a jeho zpusob znamkovani je bizar! 
        (předmět: chemie a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 4
           
        29.8.2019
        
 kvuli nemu chci umrit 
        (předmět: chemie a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        29.4.2019
        
 je divnej 
        (předmět: chemie a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 2
          srozumitelnost: 1
           
        14.8.2018
        
 Jeden z mých nejoblíbenějších učitelů. Chemii mám díky němu ráda a tomu, co jsme probírali opravdu rozumím. Sice jsem se hodin vždycky děsila, jelikož 20 minut zkoušel způsobem, že ve střehu museli být všichni studenti a odpovědi orientačního zkoušení známkoval, známky jsme na bakaláře dostávali až skoro na konci čtvrtletí a nikdy jsme nikdo netušil, za co nám jaká známka >přilítla>, ale když jsme k sobě byli upřímní a zamysleli jsme se, shodli jsme se, že známky opravdu odpovídají. Při rozhodování známky na vysvědčení byl velmi tolerantní a když viděl, že se člověk snaží, nějaké ty setiny v průměru nám odpustil. Vysvětluje >polopaticky>, se studenty mívá trpělivost a má nejlepší hlášky :D. 
        (předmět: Chemie a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        18.4.2018
        
 Nejlepší učitel za dobu mého téměř 20letého studia. Přísný, ale spravedlivý. Profesionální, ale velmi lidský. Velmi rád na něj vzpomínám a doufám, že se má dobře! 
        (předmět: chemie, fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 2
          srozumitelnost: 2
           
        20.2.2018
        
 pohoda tejpek 
        (předmět:  a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 3
          srozumitelnost: 4
           
        9.2.2018
        
 jzte velmy seksi 
        (předmět: Chemie a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 3
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 2
           
        3.7.2017
        
 Nevím, jak jeho hodiny probíhaly v jeho mladších letech, ale tento muž podle mě ve školství nemá co dělat. Žáky pravidelně demotivuje dvacetiminutovým zkoušením, chytáky, odkazováním se na pokročilejší znalosti ze >souvisejících> předmětů (ostatně proč fyziku rovnou neučit v němčině, ta se přece na gymnáziu také učí), nejasným či spíše mnohoznačným výkladem, neochotou poskytnout žákům možnost k vylepšení známky, neochotou hodinu jakkoliv ulehčit (je schopen hodinu odvykládat i ve čtyřech lidech - zde se ovšem jedná spíše o nudné odříkávání opakované látky, tudíž se ve výsledku nic nového stejně neřekne).
Abychom předešli negativním myšlenkám čtenářů při prohlížení tohoto komentáře, je nasnadě podotknouti, že mým záměrem je (alespoň nepatrná naděje tu je), aby si tento >učitel> přečetl a idálně uvědomil jeho naprosto nevyhovující a neplodný styl výuky, který jsme byli my, studenti, léta povinni se zaťatými zuby snášet.
U mě jste rozhodně zklamal ve všech možných ohledech, vy >profesore>. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 3
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 2
           
        3.7.2017
        
 Nevím, jak jeho hodiny probíhaly v jeho mladších letech, ale tento muž podle mě ve školství nemá co dělat. Žáky pravidelně demotivuje dvacetiminutovým zkoušením, chytáky, odkazováním se na pokročilejší znalosti ze >souvisejících> předmětů (ostatně proč fyziku rovnou neučit v němčině, ta se přece na gymnáziu také učí), nejasným či spíše mnohoznačným výkladem, neochotou poskytnout žákům možnost k vylepšení známky, neochotou hodinu jakkoliv ulehčit (je schopen hodinu odvykládat i ve čtyřech lidech - zde se ovšem jedná spíše o nudné odříkávání opakované látky, tudíž se ve výsledku nic nového stejně neřekne).
Abychom předešli negativním myšlenkám čtenářů při prohlížení tohoto komentáře, je nasnadě podotknouti, že mým záměrem je (alespoň nepatrná naděje tu je), aby si tento >učitel> přečetl a idálně uvědomil jeho naprosto nevyhovující a neplodný styl výuky, který jsme byli my, studenti, léta povinni se zaťatými zuby snášet.
U mě jste rozhodně zklamal ve všech možných ohledech, vy >profesore>. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        27.4.2015
        
 Pan Holubář je momentálně jeden z nejlepších učitelů na Gymnáziu. Jeho výuka je sice náročná, ale hodně si z jeho předmětu pamatuji. Přála bych si, aby mě učil i na chemii. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        31.5.2011
        
 pro mne byla chemie jeden z nejtezsich predmetu, ale na pana profesora holubare vzpomina do dnes. 
        (předmět: chemie nebo fysika a moje znamka )
      
