ing. josef haz...
        
          Gymnázium Cheb
        
        
 střední škola
        
        
      Cheb
      
      
      
      
Komentáře hodnocení
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        22.7.2025
        
 byl to muž s neochvějnými morálními zásadami a principy, a těmi se řídil. pan hazi byl skutečně skvělý učitel, který inspiroval celé generace. i když jsem se sám nestal učitelem, moje profese zahrnuje výuku a on mě naučil sdílet své znalosti s vášní. jeho vliv se rozšířil i za mě; inspiroval studenty po desetiletí, přičemž někteří z jeho bývalých žáků dodnes učí na stejné škole. ačkoli už není mezi námi, odkaz pana haziho žije dál skrze nespočet učitelů a jednotlivců, které inspiroval. 
        (předmět: matematika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        22.7.2025
        
 pan hazi byl neuvěřitelnou vášeň pro výuku matematiky, a nejenže byl zapálený, ale byl taky strašně dobře vysvětloval. prostě jste na něm poznali, že je to skutečně dobrý člověk. byl trpělivý, rozpoznával individuální silné a slabé stránky každého studenta a na nich stavěl. přesto, když byla nutná přísnost, nebylo místo pro vyjednávání nebo úlevy. samozřejmě, vždycky se našli někteří, kteří si stěžovali o „zbytečnosti“ matematiky a ptali se, proč se ji vůbec potřebují učit. 
        (předmět: matematika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 1
          srozumitelnost: 1
           
        22.7.2025
        
 příliš dlouhý komentář proto to rozdělím na 3 částijako většina dětí na začátku školy jsem si myslel, že „super“ učitel je ten hodný, pohodář a ne moc přísný. tento názor se mi  změnil v sextě, kdy se pan hazi stal naším novým učitelem matematiky. přiznávám, často jsem byl roztržitý, víc mě zajímal telefon než výuka. ale právě v jeho třídě jsem poprvé skutečně pochopil, co dělá dobrého učitele. 
        (předmět: matimatika a moje znamka )
      
