Oznámkuj učitele!
Oznámkuj!

Mgr. Hana Ber...

VOŠ zdravotnická s SŠ zdravotnická Ústí nad Labem
střední škola
Ústí nad Labem-Klíše



Komentáře hodnocení

nevhodný komentář obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
25.3.2021
hahaha umim spamovat jsem cool podivejte se na me buhuhu
(předmět: tvoji mámu kni kni a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
20.1.2016
Nesnášim jí, je nejhorší!
(předmět: Klinická biochemie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
30.11.2014
Nic nevysvětlí, nikdo jí nerozumí, neumí mluvit. Ani nevíme, že zkouší. Téměř každej nedostane nikdy lepší známku jak za 4. Žáci z ní mají nervy, není jim při hodině i před dobře, klepou se. Doufám, že se paní učitelka vzpamatuje, ikdyž pochybuju. Je příšerná!
(předmět: Biologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 2
19.11.2014
Paní učitelka je podle mě velmi chytrá. Bohužel je pro mě nemožné se naučit na jeden test cca 15 papirů látky za týden. Je to s ní velmi těžké ale myslim že to má v hlavě srovnané a sama ví hodně a nečte nic z papírů jako ostatní učitelé.Ale jak říkám pro mě je předmet díky ní nezvladatelný..Hold každý nemá zlatou pamět bohužel
(předmět: Biologie a somatologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
18.11.2014
Je to Píča s velkým ,, P > doporučuji používat místo titulu !!!
(předmět: Biologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.11.2014
Není u ní možné dostat za 1,2 nebo 3, pouze pokud to bude přesně podle jejích slov. Nefér jednání se žáky. Nespravedlivé hodnocení. Nevysvětlí nic (nejspíš tomu sama nerozumí). Někdy když se jí někdo na něco zeptá, tak ani neodpoví. Mluví nesrozumitelně a často se jí musíme při diktování zápisu ptát na každé slovo 3x. Žáci z ní mívají psychické problémy: bývá jim zle před hodinou, klepou se! Učitelka chodí pozdě do hodiny třeba i o 20min a vedení nic nenahlásí. Zkouší obvykle 3 lidi najdnou a to tím způsobem že jednomu dá 3 otázky, druhému 6 otázek a poslednímu třeba 7. Většinou toho koho se nejmíň ptala má za 5. A když jí žák řekne 4 otázky ze 7 tak se ho zeptá co by si dal za známku a když řekne že 3-4 tak se zeptá a za co? Když si ale žák nemůže vzpomenout, co jí na jaké otázky odpověděl, tak je jesné že jí to tam hned neodpoví, protože nemá tak dobrou paměť, i když žák měl zkoušení tak na 3 tak mu stejně dá za 4 nebo za 5, jen proto že to nebylo podle jejích slov. Testování je zcela nepřípustné na schopnosti prváka, testuje například z více probraných látek a to je zhruba 10-12 stran. Ještě když tomu nikdo nerozumí tak je jasné, že z toho hned nebudou mít všichni 1,2 nebo 3! Jo a připomínam, že vše musí být přesně podle jejích slov tak jak to máme v sešitě, jinak sotva můžeme doufat v tu 4. V jejích hodinách každý usíná když ona začne mluvit.
(předmět: Biologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.11.2014
Není u ní možné dostat za 1,2 nebo 3, pouze pokud to bude přesně podle jejích slov. Nefér jednání se žáky. Nespravedlivé hodnocení. Nevysvětlí nic (nejspíš tomu sama nerozumí). Někdy když se jí někdo na něco zeptá, tak ani neodpoví. Mluví nesrozumitelně a často se jí musíme při diktování zápisu ptát na každé slovo 3x. Žáci z ní mívají psychické problémy: bývá jim zle před hodinou, klepou se! Učitelka chodí pozdě do hodiny třeba i o 20min a vedení nic nenahlásí. Zkouší obvykle 3 lidi najdnou a to tím způsobem že jednomu dá 3 otázky, druhému 6 otázek a poslednímu třeba 7. Většinou toho koho se nejmíň ptala má za 5. A když jí žák řekne 4 otázky ze 7 tak se ho zeptá co by si dal za známku a když řekne že 3-4 tak se zeptá a za co? Když si ale žák nemůže vzpomenout, co jí na jaké otázky odpověděl, tak je jesné že jí to tam hned neodpoví, protože nemá tak dobrou paměť, i když žák měl zkoušení tak na 3 tak mu stejně dá za 4 nebo za 5, jen proto že to nebylo podle jejích slov. Testování je zcela nepřípustné na schopnosti prváka, testuje například z více probraných látek a to je zhruba 10-12 stran. Ještě když tomu nikdo nerozumí tak je jasné, že z toho hned nebudou mít všichni 1,2 nebo 3! Jo a připomínam, že vše musí být přesně podle jejích slov tak jak to máme v sešitě, jinak sotva můžeme doufat v tu 4. V jejích hodinách každý usíná když ona začne mluvit.
(předmět: Biologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.11.2014
Není u ní možné dostat za 1,2 nebo 3, pouze pokud to bude přesně podle jejích slov. Nefér jednání se žáky. Nespravedlivé hodnocení. Nevysvětlí nic (nejspíš tomu sama nerozumí). Někdy když se jí někdo na něco zeptá, tak ani neodpoví. Mluví nesrozumitelně a často se jí musíme při diktování zápisu ptát na každé slovo 3x. Žáci z ní mívají psychické problémy: bývá jim zle před hodinou, klepou se! Učitelka chodí pozdě do hodiny třeba i o 20min a vedení nic nenahlásí. Zkouší obvykle 3 lidi najdnou a to tím způsobem že jednomu dá 3 otázky, druhému 6 otázek a poslednímu třeba 7. Většinou toho koho se nejmíň ptala má za 5. A když jí žák řekne 4 otázky ze 7 tak se ho zeptá co by si dal za známku a když řekne že 3-4 tak se zeptá a za co? Když si ale žák nemůže vzpomenout, co jí na jaké otázky odpověděl, tak je jesné že jí to tam hned neodpoví, protože nemá tak dobrou paměť, i když žák měl zkoušení tak na 3 tak mu stejně dá za 4 nebo za 5, jen proto že to nebylo podle jejích slov. Testování je zcela nepřípustné na schopnosti prváka, testuje například z více probraných látek a to je zhruba 10-12 stran. Ještě když tomu nikdo nerozumí tak je jasné, že z toho hned nebudou mít všichni 1,2 nebo 3! Jo a připomínam, že vše musí být přesně podle jejích slov tak jak to máme v sešitě, jinak sotva můžeme doufat v tu 4. V jejích hodinách každý usíná když ona začne mluvit.
(předmět: Biologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
15.9.2014
Je to kráva !
(předmět: biologie,somatologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 5
14.6.2014
Co dodat děcka, peklo.
(předmět: Biologie, somatologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
13.5.2013
Paní Beránková, je velmi přísná učitelka, která se nejspíše vůbec nezajímá o to, co si o ní ostatní myslí. Žije pouze sebou, svým zdravím (prý je nejzdravější) a nejspíše svou rodinou. Je jí jedno, jakou si vede reputaci na škole, mezi kantory, studenty a vůbec lídí kolem sebe, ona žije pouze svým zdravým egem a ničím jiným. Její hodiny probíhají tak, že přijde 3 minuty po zvonění s docela páchnoucím čajem, dá se říct, že falešně poděkuje za pozdrav studentů a usadí se. Ten, kdo sedí v 1. lavici, je neustále pod dozorem, paní učitelka sleduje každý jeho pohyb, psaní a vše co student provádí. Hodina začne ústním zkoušením. Zkoušení 2 lidí probíhá tak, že to trvá nejméně 20 minut, a takto probíhá dvouhodinovka. Mluví velmi potichu, neni ji skoro slyšet v první lavici, natož v sedmé. Její čaj, musí studenti čichat, ikdyž páchne. Paní učitelka si myslí, že jen co látku na 4 stránky za 2hodinovku vyloží, budeme na konci umět = nepochopitelné. Neustále se ptá jestli látce studenti rozumí, když nerozumí, zopakuje to stejně třeba 2x a stejně nikdo nic nepochopí. Co se týče třídních informací, studenti si stěžují, že je dostavají na poslední chvíli, třeba den dopředu, což je asi málo. Paní učitelka možná vypadá ochotně, třeba i příjemně, ale ve sktečnosti studenti neví, co si o ni mají pořádně myslet. Na druhou stranu je velmi zodpovědná, ale to je na ní ve školním životě asi to jediné plus. Stává se, že studenti před její výukou mají i psychické problémy, že zvrací a klepou se strachy, protože se bojí krutých známek nejen ze zkoušenéí ale i z testů. Testy nedává za jednu probranou látku, ale třeba za 2, což je test na 8-12 stránek, což je volný čas studenta velmi nepochopitelné a nenaučitelné. Nedávno zavedla nový způsob zkoušení, který ovšem studentům také nevyhovuje, protože si na začátku hodiny napíše pár jmen, což znamená, že nikdo neví jestli je zkoušen. Během zkoušení si na pípírek něco píše, jenže studenti samozřejmě neví co a myslí si, že si je tam připisuje, když vidí, že nic neumí. Co se týče omluvenek, je paní učitelka velmi nedůvěřivá, ikdyž se jedná třeba i o vážnější zdravotní problémy s potvrzením od lékaře, s razítkem v omluvném listě. Toto je asi o paní Beránkové vše a každý kdo ji zná, bude s těmito komentáři souhlasit.
(předmět: Biologie, Somatologie a Anatomie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
8.4.2013
Nefér jednání, na rodičácích říká jak je spravedlivá, ochotná a ve skutečnosti? = děti, já vám to do té hlavy trychtýřem nenaleji! Prostě její hodinou jsou hrůza! Její vzhled je takový, že se na ní bojíme usmát natož mluvit. Neustále nám říká: Chápete mne, rozumíme si prosím, pochopili jste to??! Přitom je jí úpně jedno, jestli jsme to pochopili nebo né! :-(( Jedna z nejhorších.
(předmět: Biologie a somotalogie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 3 srozumitelnost: 3
21.1.2013
Nespravedlivá, nedfér jednání, nesrozumitelný výklad, falešná, mluví hrozně potichu! Člověk se bojí chodit na hodiny, aby nebyl zkoušen, protože její zkoušení je hrůza!! 4 lidi zkouší celou hodinu!
(předmět: Biologie a Somatologie a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 5 srozumitelnost: 4
14.7.2012
hodnocení zcela neadekvátní pouze na základě subjektivních pocitů vyučujícího, nefér jednání, skripta, podle kterých vyučuje nejsou schválena pro výuku, je to jen souhrn vyňatých obsahů některých vysokoškolských skript. Pozor!!! ve skriptech jsou fatální chyby. Vedení školy s tím ani po upozornění nic nedělá.
(předmět: biologie a moje znamka )