Oznámkuj! Mgr. Čeněk Kodejška

Mgr. Čeněk Kodejška

SŠ aplikované kybernetiky s.r.o.
střední škola
Hradec Králové

Komentáře hodnocení

obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
27.5.2014
Kodejška je svéráz, nejde se v něm vyznat. Na gymplu jsem ho moc nemusel, ale zpětně musím uznat, že mě naučil tolik, že jsem bez problémů prošel 3 semestry matiky na VŠ. Buďte rádi, že ho máte. Jinak souhlasím se slečnou, že je ochotný pomoct každýmu, kdo o to jen trochu stojí. Bývalý absolovent.
(předmět: matematika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
26.5.2014
Absolutně nesouhlasím. Jeden z mála učitelů na gymplu, kteří ví, o čem mluví a dokáží naučit. Pokud někdo napíše, že je neochotný, tak lže. Zažila jsem několikrát, že když někdo potřeboval domluvit doučko nebo látku vysvětlit, vždy jim vyšel vstříc. Sama jsem vloni na doučku byla a moc mi to pomohlo. Ke studentům se chová slušně a dává šance i těm, kterým by vůbec nemusel. Předchozí dva názory museli napsat opravdu nějaké stupidní slepice!
(předmět: matematika a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
23.5.2014
Jsem toho názoru, že učitelé na školách by nám měli ukázat, jak se chovají slušní lidé, pan profesor Kodejška se nám rozhodl ukázat, jak se chovají zasraní @#*&!i. Zatím nejhorší učitel, kterého jsem kdy měla.
(předmět: Matematika a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
23.5.2014
Je to člověk, co si myslí, že je 'king'. Kdybych měla vystudovanou vysokou zaměřenou na matematiku, taky by se mi to machrovalo. Ale měl by brát ohled na to, že pro nás jsou to nový věci.
(předmět: Matematika a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 5
20.5.2014
Mám ho rád. -Holeček
(předmět: M a moje znamka 5)

DELETE

obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 5
20.5.2014
Mám ho rád. -Holeček
(předmět: M a moje znamka 5)

DELETE

obtižnost: 2 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
24.4.2014
dokáže to dobře vysvětlit
(předmět: matika a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
17.3.2014
By just marty
(předmět: matematika a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 3 srozumitelnost: 2
6.6.2013
Je to ten nejvetší mašták.Z matiky mám krasnej prumer ale on si ¨vymyslel že nám dá opáčko z celýho roku a že budem opakovat formou zkoušení..WTF? co to má znamenat ja to nehcapu a on misto toho abysme opakovali tak nás z toho vyzkouší a ješte nám z toho dá písemku o mrte velký váze!Ted celá třida bude mít skoro o 1 stupen horší znamku.Byl by ot dobrej učitel kdyby chtel abysme meli dobrý znamky ale on si nedokaže připustit asi že nekdo bude mít za 1 na vysvědčení.Pak ho máme na fyziku a to je docela v pohode ale jelikož má projektor tak si myslí že je pán a že si muž přepinat stranky jak se mu zachce! Mel by si uvedomit že je učitel a ne @#*&!at...(Jeho forma učení:Chápeš to? nE? tak se to nauč doma...,Nebo třeba Bude me psat pisemku opakovat to svama nebudu naučte se to doma sami) Látku na čtvrtletku sme probirali sotva 5 minut a než sme se rozkoukali tak sme meli na stole písemku z ktery meli vsichni 3-4-5.A to ješte neví že ty píči @#*&!ní od nás ze třídy mu opisujou zadání....A pak si myslí jaketj to je borec že to holky naučil.Je uplne vyjetej.Mel sem ho zatim odcelá rad jako učitele ale ted si to posral jak nejvíc mohl tou zaverečenou písemkou.(Doufám že todle ted čte a zamyslí se sám nad sebou...)
(předmět: Matika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
6.6.2013
Mám ho rád, vždycky mi to vysvěltí co potřebuju a vysvětlí to dobře. Jinak je ochotnej a je to borec. Zvykl jsem si na něj a vůbec mi nevadí. Proto to tu nemusím mít anonymní a můžu se podepsat. S pozdravem, Frýda.
(předmět: Matematika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 3 srozumitelnost: 2
6.6.2013
ne on nemá 15 triček on jich má 50.ale ja mu to neberu spíše na opkat to že má ty trička znamená že ho ta matika a fyzika opravdu baví a zajímá se o to.Ale kdyby tento zajem a chut venoval do učení tak by byl mrte dobrej ale onpodle me ani nehche učit.Chce abychom dostavali 4 a aby nemel praci tak nám dává 70=procent učení na doma.Jo atou zaverečnou písemkou to zabil .žádnej učitel není tak aktivní.jen on prsote musí být zas ta nejvetší svine a zdanlive dobrou znamku zhor@#*&!.Např: z 2 na 3 ale jeho cíl je ale ješte vejš.... chce z 2 na 4.!!!Wtf kodejška (GTFO)
(předmět: wetsdrg a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 4 srozumitelnost: 5
15.5.2013
Kdyby nebyl učitel, měl bych ho možná rád. Jinak @#*&!, největší! O hodině : Rozumíte tomu? ne.. Tak jdeme dál. Jinak si furt vymejšlí nějaký píčoviny, furt machruje jak umí posílat maily a jak ,,umí" s počítačem. Teďka si koupil asi 15 matematických a fyzikálních triček, o5 se vytahuje. Jsem sice teprv v 1.C, ale za tu chvíli jsem ho stihl nenávidět.
(předmět: matematika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
15.5.2013
Mimo školu tejpek :D navíc hraje na kytaru, takže super a o hodině si tak 15 minut kecáme o nějakejch věcech, potom teprve začne matika :D
(předmět: Matematika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.5.2013
Myslí si že je pán když ovladá email kterým posíla aktualizace..stížnosti na něj chodí ze všech stran, ostatní učitelé to taky dávaj bez mailu ne?Když něčemu nerozumim musim si to zjistit doma..jeho kritiku že nic neumim ok, ale že mě ten ichtil bude poučovat že neumim hledat na internetu?? On je učitelskej odpad
(předmět: Matematika a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
12.5.2013
...
(předmět: matika, fyzika a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 4
27.5.2010
Učitel, kterej není schopen zpomalit výuku na požádání, najít kde je chyba, absolutně neochotnej, známkuje si, jak se mu to líbí, úkol na kterym člověk dělá hodiny, vám řekne:"takhle to bejt nemělo-za 5", čemu nerozumí, dá nám za úkol na doma, at si to zjistíme sami.. díky bohu že za rok už IVT mít nebudu!Největší @#*&! a nejhorší učitel, jakýho znám..
(předmět: Informatika a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
10.3.2010
na kyberně rozhodně učitel co něco naučil!! A známky? Myslim, že to bylo jen o tom co si kdo zasloužil - nic víc! Když ste na to srali tak se nesmíte divit.
(předmět: matfyz a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.11.2008
Heh. Tak asi jak na koho vesmes vsak hroznej kreten. Neznam nikoho kdo by o nem nekdy rekl nekdy neco pozitivniho.. Me jakoby daval za vinu vsechny prusery v jeho zivote. Na tridu desnej zm*d ! Nesnasim ho bytostne a to jsem ze skoly hodne dlouho.
(předmět: Matematika a moje znamka 5)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 1
24.10.2008
no a sem ve 4taku kdo je svarec ted pico?:))
(předmět: mat,fyz,vyt a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.10.2008
namachrovanej debílek kterej nenaučil,neochota cokoliv vysvlit,jediná priorita sázet pětky,@#*&! největší,ještě že je fuč,jinak děsnej opilec ,zakomplexovanost z dětsví kterou si vybíjel na studentech,smrd tomudle zkurvisynovi,jak sme ho proboha mohli trpět tak dlouho?
(předmět: mat,vyt,fyz a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.10.2008
nečum na mě @#*&!e si myslíš že máš černý brejle že seš king? Svatá pravda naši výpočetkáři přinesli této škole klid,sláva současné V4 a tohodle @#*&!a dokopejte pokud ho potkáte,jinak co se proslýchá váli se na ulici na mol a našel si sedumnáctku borec borec boreček jo,třeba začne svářet heh
(předmět: mat vyt fyz a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.10.2008
Milý pane Kodejško...no...asi takhle OMFG,ČKJZ,EŽHNTV-eště že ho naše třída vyhodila V3 2008-zasloužilý odpočinek pro celou kybernu -> Kody de do píčíííí xD MISSION COMPLETE!......REST IN PEACE ZMRDE A VESELE SI SVÁŘEJ BUZNO!!! xD kdo zažil,pochopí -->...feťák
(předmět: Mat a moje znamka 4)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.10.2008
Největší @#*&! kterýho můžete potkat,měl vždy jen 2-3oblíbence zbytku třídy dělal peklo největší,nebyl problém aby od něj dostal student v jeden den 7krát za 5 a ještě si vyslechl deset urážek ať jde na svářeče že je debil,no a jak to dopadlo??? Boží mlýny melou pomalu ale jistě.Takovejdle psychopat nemá co na škole dělat,zakázal bych mu už v životě učit,chudáci žáci jeslti ho vemou na některou jinou školu
(předmět: mat,vyt,fyz a moje znamka 3)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
8.10.2008
Zmrd!
(předmět: mat,vyt,fyz a moje znamka 5)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 5 srozumitelnost: 3
13.3.2008
Sráč, kterej nesnášel grafiky, díky bohu že je pryč :D
(předmět: fyzika a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
28.2.2008
Kody byl suprovej, naučil nás věci co se nám do života hoděj. Byl ochotnej pomoct i lidem co na to totálně ... a ty ho pak ještě potopili. Je ho škoda, jako jeden z mála na kyberně skutečně naučil. Kamil
(předmět: Vyt a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 4 ochotna: 3 srozumitelnost: 2
15.1.2008
Sice to poradne neumel ale ukazal ze nemusite mit ze vseho jednicky. A znamku nakonec dal takovou jakou ste si zaslouzili. A mimo skolu v pohode...
(předmět: VYT a moje znamka 1)

DELETE

obtižnost: 3 ochotna: 2 srozumitelnost: 2
8.1.2008
Best ucitel , skoda ze ho vyrazili ...
(předmět: MAT a moje znamka 2)

DELETE

obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 5
26.11.2007
čenda .. ve škole @#*&!, mimo školu v pohodě.... a navíc už končí. Boží